Μενούclose

Θέλετε να κάνετε κράτηση τηλεφωνικά;

Τηλεφώνησε μας τώρα!

chevron_right

Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις

Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις της Tribus Business Ltd. (martiGO)

  1. Η Tribus Business Ltd. (εφεξής martiGO) είναι πάντα ο απλός μεσάζων μεταξύ του πελάτη και της αεροπορικής εταιρείας, του ξενοδοχείου, της εταιρείας ενοικίασης αυτοκινήτων και άλλων μερών που εμπλέκονται στη διαδικασία κράτησης. Η martiGO δεν είναι υπεύθυνη για την οριστικοποίηση της ίδιας της κράτησης. Μόνο ο συνεργάτης μπορεί να αποφασίσει εάν θα εγκρίνει την κράτηση ή όχι.

  2. Το martiGO σας προσφέρει τα φθηνότερα ταξίδια. αλλά δεν εμπλέκεται στη διαδικασία σχεδιασμού, πράγμα που σημαίνει ότι η martiGO δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για ελλιπείς ή λανθασμένες πληροφορίες πελατών και δρομολόγιο.

  3. Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα σχετικά με την πτήση, τη διαμονή σας σε ξενοδοχείο ή την ενοικίαση αυτοκινήτων. επικοινωνήστε απευθείας με την αρμόδια εταιρεία. Η martiGO δεν είναι σε θέση να επηρεάσει τις αποφάσεις και τις πολιτικές άλλων εταιρειών. IV. Μπορούμε να φροντίσουμε για τις τροποποιήσεις της κράτησής σας ή να κάνουμε κράτηση για πρόσθετες υπηρεσίες εκ μέρους σας, αλλά σε αντάλλαγμα χρεώνουμε μια χρέωση υπηρεσιών η οποία είναι εντελώς ανεξάρτητη από τις χρεώσεις που χρεώνουν οι συνεργαζόμενες εταιρείες.

Περιεχόμενα συμβολαίου, Δέουσα επιμέλεια, Όροι πληρωμής, Αλλαγές στις κρατήσεις

  1. Το martiGO είναι μια διαδικτυακή μηχανή αναζήτησης ταξιδιών. Μπορούμε να σας δώσουμε πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα και τις τιμές πτήσεων, ξενοδοχείων και ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων.

  2. Το martiGO ενεργεί για λογαριασμό και λογαριασμό του συνεργάτη. και επικοινωνεί μεταξύ του συνεργάτη (προμηθευτή) και του πελάτη. Όταν οριστικοποιηθεί μια κράτηση, υπάρχει μια έγκυρη σύμβαση μεταξύ του προμηθευτή και του πελάτη. Η martiGO πρέπει να είναι ο ενδιάμεσος μεταξύ αυτών των δύο μερών. Το martiGO δεν έχει καμία σχέση με τις αποφάσεις των προμηθευτών είτε αποδέχονται έναν πελάτη είτε όχι.

  3. Εάν μια σύμβαση θα οριστικοποιηθεί ή όχι. και αν ναι, πώς, εξαρτάται εξ ολοκλήρου από τον προμηθευτή και τον πελάτη.

  4. Οι GTC μας ισχύουν μόνο για τον ενδιάμεσο ρόλο μας. Δεν ισχύουν για τους προμηθευτές και τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα τους. Οι προμηθευτές έχουν το δικό τους GTC που μπορεί να είναι διαφορετικό από το δικό μας. Μπορούν επίσης να παρέχουν υπηρεσίες σε συγκεκριμένες γλώσσες. Ο πελάτης, λοιπόν, πρέπει να βεβαιωθεί ότι κατανοεί τον προμηθευτή.

  5. Οι τρέχοντες GTC την ημέρα της κράτησης ισχύουν πάντα, ακόμα κι αν αλλάξουν αργότερα. Οι όροι των πελατών ισχύουν μόνο εάν η martiGO έχει συμφωνήσει μαζί τους σε γραπτή συμφωνία.

  6. Οι πελάτες μας μπορούν να βρουν όλες τις πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι τους στα e-mail επιβεβαίωσης ή στους λογαριασμούς τους στον ιστότοπό μας.

  7. Οι προσφορές στο martiGO δεν αποτελούν απαραίτητα υποχρέωση για το martiGO ή τον προμηθευτή. Εάν ένας πελάτης θέλει να κάνει κράτηση, μπορεί να το κάνει παρέχοντάς μας τα απαραίτητα δεδομένα. Στη συνέχεια θα τα προωθήσουμε ως μεσάζοντες στον προμηθευτή. Μόλις ο προμηθευτής συμφωνήσει, στέλνουμε στον πελάτη μας ένα e-mail συμμόρφωσης. Η σύμβαση είναι πάντα μεταξύ πελάτη και προμηθευτή.

  8. Ακόμα κι αν ένας πελάτης οριστικοποιήσει περισσότερες από μία κρατήσεις μέσω του martiGO, το martiGO παραμένει πάντα ο μεσάζων και δεν ενεργεί ποτέ ως προμηθευτής της αγορασμένης υπηρεσίας/προϊόντος.

  9. Οι προσφορές στο martiGO είναι περιορισμένες. Δεν φέρουμε ευθύνη για τη διαθεσιμότητα εάν εξαντληθεί η προμήθεια.

  10. Εάν δεν λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης από το martiGO εντός μιας ώρας, ελέγξτε πρώτα τα ανεπιθύμητα μηνύματα. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε τέτοιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επικοινωνήστε με την ομάδα σέρβις μας.

  11. Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για τα διάφορα μέρη της κράτησής του. Θέλουμε μόνο να προειδοποιήσουμε τους πελάτες μας ότι η πιθανότητα προβλημάτων αυξάνεται με τον αριθμό των διαφορετικών προμηθευτών.

  12. Μόλις ο πελάτης λάβει το επιβεβαιωτικό μας e-mail, θα πρέπει να σημειωθεί ότι δεν είναι πάντα δυνατή η ακύρωση του εισιτηρίου/ταξιδίου χωρίς να πληρώσετε καμία χρέωση. Επίσης, το martiGO χρεώνει ένα τέλος εξυπηρέτησης που είναι ξεχωριστό από τα τέλη που μπορεί να χρεώσει ο προμηθευτής σας.

  13. Ο πελάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την παροχή σωστών δεδομένων για την αποφυγή καθυστερήσεων, κόστους και επιπλοκών.

  14. Εάν ο πελάτης κάνει κράτηση για πτήση και ο προμηθευτής δεν μπορεί ή δεν εκδώσει ηλεκτρονικό εισιτήριο, η εξυπηρέτηση πελατών μας θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός 48 ωρών για να σας ενημερώσει για τα επόμενα βήματα. Εάν δεν λάβετε τέτοια κλήση, επικοινωνήστε η ομάδα εξυπηρέτησης μας. Το martiGO διατηρεί την ελευθερία να απορρίψει την κράτηση εάν αποδειχθεί πολύ προβληματική. Σε αυτή την περίπτωση, θα σας επιστραφεί πλήρως.

  15. Τα προσωπικά σας δεδομένα, ειδικά η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας πρέπει να είναι πάντα ενημερωμένα. Είναι επίσης δική σας ευθύνη να ελέγξετε τον φάκελο ανεπιθύμητης/ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

  16. Ο πελάτης πρέπει να ελέγξει κάθε μήνυμα επιβεβαίωσης και πληροφοριών και να επικοινωνήσει αμέσως μαζί μας εάν υπάρχουν ελλιπή ή λανθασμένα δεδομένα. Είναι επίσης υποχρέωση του πελάτη να ελέγξει κάθε επιβεβαιωτικό e-mail και πληροφορίες που παρέχονται στο ηλεκτρονικό εισιτήριο και να επικοινωνήσει μαζί μας, εάν υπάρχουν ελλιπή ή λανθασμένα δεδομένα.

  17. Εάν μια υπηρεσία ή ένα προϊόν δεν αποδειχθεί όπως διαφημίζεται, ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει απευθείας με τον προμηθευτή, καθώς η martiGO δεν φέρει ευθύνη σε τέτοιες περιπτώσεις.

  18. Διαφορετικοί προμηθευτές έχουν διαφορετικές πολιτικές, όπως προθεσμίες check-in. Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την ενημέρωση και τη συμμόρφωση με τις πολιτικές. και ευθύνεται για έξοδα ή ζημιές που προκύπτουν από αμέλεια.

  19. Η συνολική τιμή είναι ορατή κατά τη διάρκεια ολόκληρης της διαδικασίας κράτησης και καταβάλλεται μετά την ολοκλήρωση. Το κόστος διεκπεραίωσής μας θα είναι πάντα ορατό ξεχωριστά και δεν θα επιστραφεί σε περίπτωση ακύρωσης ή αλλαγής της αρχικής κράτησης.

  20. Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε διάφορους τρόπους πληρωμής στο τέλος της διαδικασίας κράτησης. Οι πιθανές χρεώσεις θα εμφανιστούν πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας κράτησης.

  21. Τα τέλη για τροποποιήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων εξαρτώνται μόνο από τον προμηθευτή και τους ΓΟΠ του. Μπορούν να φτάσουν μέχρι και το 100% της τιμής κράτησης. Το martiGO χρεώνει μόνο ένα τέλος χειρισμού.

  22. Ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με την ομάδα σέρβις μας σε περιπτώσεις ακύρωσης ή αλλαγών. Για αυτήν την υπηρεσία, χρεώνουμε ένα τέλος διεκπεραίωσης ανά εισιτήριο. Η ομάδα σέρβις μας θα σας υποστηρίξει και θα σας εξηγήσει κάθε πιθανότητα.

  23. Οι ειδικές προσφορές στον ιστότοπό μας είναι μόνο για τους πελάτες να σχηματίσουν μια γενική εικόνα σχετικά με τις τιμές. Οι τιμές που εμφανίζονται σε όλη τη διαδικασία κράτησης είναι οι έγκυρες τιμές.

  24. Είναι ευθύνη της martiGO να προωθήσει όλες τις σχετικές πληροφορίες και έγγραφα στον πελάτη και τον προμηθευτή. Τα δεδομένα που περιέχουν αυτά τα e-mail εξαρτώνται από τον πελάτη και τον προμηθευτή. Το martiGO δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο για λανθασμένες ή ελλιπείς καταχωρίσεις δεδομένων.

  25. Η martiGO είναι υπεύθυνη μόνο για την πληρότητα και την ορθότητα των περιεχομένων στον ιστότοπό της, αλλά όχι για τα περιεχόμενα που παρέχονται από τρίτα μέρη στις ιστοσελίδες μας και τους.

  26. Η martiGO είναι υπεύθυνη για βαριά αμέλεια, εσφαλμένες πληροφορίες και ενέργειες.

  27. Οι αξιώσεις πελατών προβλέπονται εντός ενός έτους από τη στιγμή που ο πελάτης το αντιληφθεί, εκτός από τις αξιώσεις πελατών που προκύπτουν λόγω βαρείας αμέλειας εσφαλμένων πληροφοριών και ενεργειών από το martiGO.(bunu hiç anlamadım)

  28. Η martiGO μπορεί να αλλάξει τους GTC ανά πάσα στιγμή, αλλά θα ενημερώσει τους πελάτες μέσω e-mail σχετικά με τέτοιες αλλαγές.

  29. Οι συμβάσεις μεταξύ των μερών διέπονται από το αυστριακό δίκαιο και ο τόπος δικαιοδοσίας είναι η Βιέννη.

  30. Εάν κάποια από τις παραπάνω συνθήκες δεν είναι έγκυρη, οι υπόλοιπες παραμένουν πάντα έγκυρες.

  31. Το MartiGO.com μπορεί να ξεκινήσει περαιτέρω ελέγχους σε οποιαδήποτε μέθοδο πληρωμής εάν υπάρχουν υποψίες απάτης και να ζητήσει περαιτέρω πληροφορίες από τον χρήστη. Εάν δεν μπορούσαν να γίνουν περαιτέρω έλεγχοι, το martiGO.com δικαιούται να ακυρώσει τις κρατήσεις. Σε αυτήν την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε με τον χρήστη χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που παρέχονται κατά την κράτηση. Ο χρήστης είναι υπεύθυνος για την ορθότητα των στοιχείων επικοινωνίας και το martiGO.com δεν φέρει καμία ευθύνη.

Ενημέρωση: 02.2021