Μενούclose

Θέλετε να κάνετε κράτηση τηλεφωνικά;

Τηλεφώνησε μας τώρα!

Εισιτήριο πτήσης - Συχνές ερωτήσεις

Πληκτρολογήστε την ερώτησή σας στο πεδίο αναζήτησης ή ρίξτε μια ματιά στα θέματα των κατηγοριών.

search

Πότε και πώς μπορώ να πάρω το e-ticket μου;

Το e-εισιτήριο σας αποστέλλεται συνήθως αμέσως μετά την επιβεβαίωση της αμοιβής σας. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε το e-εισιτήριό σας στα εισερχόμενα e-mail σας, μην ξεχάσετε να ελέγξετε τα ανεπιθύμητα (spam/σκουπίδια) e-mail σας επίσης. Εάν δεν έχετε λάβει την επιβεβαίωσή σας λόγω τεχνικών προβλημάτων, μην προσπαθήσετε να αγοράσετε ξανά το εισιτήριο. Πρώτον, ελέγξτε τα ανεπιθύμητα (spam / σκουπίδια) e-mail σας, αλλά αν το πρόβλημά σας δεν επιλυθεί, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το 24ωρο ως call center Martigo.