Μενούclose

Θέλετε να κάνετε κράτηση τηλεφωνικά;

Τηλεφώνησε μας τώρα!

Εισιτήριο πτήσης - Συχνές ερωτήσεις

Πληκτρολογήστε την ερώτησή σας στο πεδίο αναζήτησης ή ρίξτε μια ματιά στα θέματα των κατηγοριών.

search

Η διαδικασία κράτησης εξακολουθεί να είναι ενεργή ή οριστικοποιημένη;

Εάν δεν έχετε λάβει την επιβεβαίωσή σας λόγω τεχνικών προβλημάτων, μην προσπαθήσετε να αγοράσετε ξανά το εισιτήριο. Πρώτον, ελέγξτε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου/ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας και στη συνέχεια η κάρτα που πληρώσατε για να δείτε αν τα χρήματα αποσύρθηκαν από την κάρτα. Μπορείτε επίσης να καλέσετε δωρεάν το τηλεφωνικό κέντρο Martigo και να ελέγξετε ότι όλα είναι εντάξει.